Lyx

Det vart ingen promenad för oss idag, det började ju blåsa så himla mycket.
så då va det bättre att vara inne så lill trollet fick kurera sig.
Och efter en lång nap idag, så är hon i stort sett bra.
Så i morgon ska vi ta en trip på stan hade jag tänkt, har inte köpt en present till bror än så det tänkte jag göra i morgon.
Sen får vi se om vi kanske åker till landet, om lands folket vill ha oss där vill säga =)

Bestämde att vi kan lyxa till det lite idag,
så jag har beställt hem mat ifrån Mexicana.
Tindra ville prompt ha hamburgare, så då får hon det.
själv blir det en smarrig kyckling rulle.
Hoppas dom hittar hit bara, va tvungen att bokstavera gatuadressen,
det kan ju bli lite fel i farten med tanke på att gatan heter så konstigt :p


Hoppas att alla underbara har haft en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

jadå det är upp och ner , fast hon ha typ sovit hela dag men jag har endå fått i hon lite mer mat än tidigare , så de är ju bra iaf

2009-03-31 @ 19:15:51
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Brooor

vad fan är "prompt" Hahah

2009-04-04 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0