Mögel

Först och främst måste jag Tacka Anna,
för den otroligt fina designen hon har gjort till mig!
Jag är verkligen super nöjd!
Dock så ser jag den inte i firefox än, bara i explorer.
men eftersom min dator är "sjuk" så fixar det väl till sig snart :p

Jag har fått svartmögel i mitt bardrum.
J sa det för ett tag sen till mig, men inte har jag det tyckte jag.
det går ju att tvätta bort. Men ju mer jag tvättar, ju mer kommer det tillbaka.
så jag satt och googlade på svartmögel förut,
och mycket riktigt så är det, det som härjar i duschen!
Vidrigt! Så det är kanske därför både jag och Tindra är så snorig jämt,
och nu den senaste veckan har hon fått röda utslag som kommer och går.
Kan ju bero på det, eftersom man kan få hudirritationer, ofta snorig osv osv osv....
Ska ta och haffa hyresvärden nästa gång jag ser han.
För isf om det är pga möglet Tindra får utslag osv så får han antingen fixa badrummet,
annars måste vi flytta.

Nä, nu ska jag fortsätta med tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0