Nyfiken i en strut

Nu ska jag och gumman snart bege oss bort på kuben, till J.
Vi ska spendera natten där. J tror att jag vill dit för spelet. men faktiskt inte.
jag åker dit för en heeeelt annan sak, jag vill se film.
Twilight! :p haha... Nu hoppas jag att inte J hinner läsa det här, för då låser han väl dörren.
Men om du gör det, då ställer jag bilen på järnvägen!
Så då va det avklarat!

I morgon ska vi träffa pappa och Monica.
Eller som jag fattar det ska Monica ta med sig Tindra på en shopping turné.
ähh, jag vet inte... pappa berättar ju inget. Han vet att jag är sååååå himla nyfiken, jag får krypningar i kroppen,
och då tycker han att det är såååå roligt att inte berätta allt. hemska människan! :p

nää, nu ska vi packa!
Ha en trevlig fredags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0