Sjukling

Så nu har jag suttit och Googlat mig själv en stund, i brist på annat..
jag vet inte med er, men jag brukar googla mig själv ibland.

Pratade med Carolina förut idag, fick reda på att lilla Savannah är sjuk och så,
och jag tänkte tack gode gud att inte Tindra är det. MEN tänk att jag ALDRIG lär mig,
jag ska inte säga något och jag ska inte tänka något, för då blir det så.
Tindra har nästan 39 i feber, jätte hostig, snorig, sprut lackerings bajs, och jätte ont i magen.
Vad har jag gjort denna värld för ont?
Dessutom har J förmodligen gått och blivit magsjuk eller nåt.
Peppar peppar peppa peppar peppar peppar ta i en hel trä skog, jag vill verkligen INTE bli sjuk.
Jag fyller ju faktiskt år snart =)
Förresten J, du glömmer väl inte bort det :p haha..

Så i morgon ska jag mysa med gumman heeela dagen.
Lite synd att hon är sjuk, för imorgon slutar hennes favorit fröken på dagis.
Säger man förresten fröken om en kille?
Iaf, så är det bara han som får klä på Tindra och hjälpa henne om det är något.
Så vi får se hur det går sen, hon kommer väl göra ett litet mini uppror på dagis :p

Måste väl tillägga att vi har haft besök av mamma idag.
(Annars blir hon säkert ledsen om jag inte skriver det)

Nu blir det balkongen och ett telefonsamtal till någon.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0