Skandalfestivalen

Jävla skit festival! Som oftast kan den titulera sig som "Skandalfestivalen".
Hur i helskotta tänker sverige? Ska vi skicka den där opera skiten till Eurovison?
Den ska REPRESENTERA SVERIGE! Den är inte ens bra, personligen tycker jag inte ens att hon kan sjunga.
och visst bittra människor, jag kan INTE göra det bättre. men nån måtta får det väl ändå vara.
Dom hade tagit in en internationell jury, pga att svenska folket skulle fatta lite.
men Neeeeeeeej, vi skickar den som fick 1 poäng och knappt nå poäng från sveriges olika juryn.
Kalas bra idé! Och Af Ugglas? På plats 2? Jag känner mig lite mållös måste jag säga!

Jag själv höll och röstade på Alcazar! Låten är adorable!
Högt ska man lyssna på den, hellst i J's bil när man är själv.
då pumpas den upp på hööög volym! (Och nej J, jag är inte ens nära att spränga högtalarna, så gråt inte :p)


Lyssna och Njuuuuut!  (Dock inte så bra kvalitet!)



Nä, nu blir det sängen!
God Natt ...

Kommentarer
Postat av: C

Alcazar är KUNG!

2009-03-15 @ 07:31:57
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Mia

SNÄLLA,SNÄLLA vilken skit låt:( Måns och Alcazar ägde hela skitet :) inte faaan kommer sverige att kvala in, nu är det slut tittat för min del.

2009-03-15 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0