Slampa

Jag är en Guitar Hero- slampa!
Säger man till mig att man har Guitar Hero, så kommer jag!
Va och åt Lunch igår med farmor, pappa och monica.
Sen gick jag, farmor och pappa hem till farmor ett tag.
Pappa berätta då att han hade införskaffat sig Guitar Hero till Xboxen, så jag bjöd in mig själv på lite spel.
Vart inte så lite egentligen, satt från strax efter 14 till klockan 20. Snacka om att världen rörde sig efter det, i alla tänkbara former.
Folk som tar hallucigena droger, borde investera i ett Guitar Hero istället!
Började även testa på med 4 knappar, va väldigt svårt när man va van med 3 knappar. men det gick rätt så hyffsat ett tag om man tog låtarna på "Slow" . Men skam den som ger sig!
Men jag hade såå himla ont i mina handleder efter 6 timmars spelande, inte så konstigt egentligen :p
Förhoppningsvis ska jag och J till Birsta i dag och hämta Xboxet med Guitar Hero, som han har beställt!
Åhh så jag längtar! =)

Fick ett abrubt uppvaknade idag, Britta ringde och sa att jag måste ringa mamma för det har hänt en sak.
Så lite yrvaken frågade jag vad, så fick jag reda på att Ulf hade fått åka in på sjukhuset inatt, han hade fått en Hjärtinfarkt.
så jag ringde upp mamma på en gång, och fick reda på mer.
så tydligen ska han till Umeå idag och opereras. Men det kommer nog gå bra, får vi hoppas!
Kvällen kommer spenderas med mamma, så får vi se om vi blir hemma hos mig eller om vi beger oss ut på Ön.

Hoppas att alla underbara får en underbar Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0