Sommartider, hej hej

igår va det grill premiär för min del!
jag och trollet va hos pappa och Monica, så fick vi grillad fläskfilé med potatisgratäng och Bea sås,
till efterrätt blev det jordgubbar och glass. det va sååå underbart gott. hade man låtit bli att titta ut, hade man kunnat tro att det va sommar =)
Men det gjorde så jag längtar ännu mer till sommaren, men det verkar ju inte bli nåt sånt iår.
Trots att man skulle ställa om till sommartid, som jag för övrigt inte förstår varför man gör.
Det är väl nåt pucko som har kommit på det, för tydligen är det bara en sisådär 30 år sedan man började ställa om klockan, totalt jäkla onödigt. eller ja, på hösten kan det ju vara trevligt när man får en extra timme :p

Annars har vi spenderat helgen hos J, i fredags såg vi Twilight.
I lördags också för den delen :p haha.. Love it!
Får se vad jag och trollet hittar på idag, just nu sover hon.
vart en sen tupplur idag, va ett tag hos pappa och Monica förut.

för den som är intresserad så fyller jag år om 12 dagar =)
Då är det en stooor dag, då fyller jag 18 år! Wiiiiee..
(Jag har stannat på 18. så jag fyller 18 för 5'e gången ungefär. ahh, det lät ju ännu mer gammalt!)

Ha en underbar tråk söndag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack:)

Ja hon är min 4 benta kärlek.

Ska få hem en tjej som ska hjälpa mig fota bra bilder i veckan så det komme bättre.

2009-03-29 @ 20:55:28
URL: http://unggammalmamma.blogg.se/
Postat av: Annie

Sommartid infördes 1980 pga eu-direktiv. Det anses öka produktiviteten i ett land samt minska energiförbrukningen.

2009-03-30 @ 07:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0