Till Salu

Eftersom Tindra nu har fått en ny säng, så ska jag ju ha iväg spjälsängen.
så jag tänkte se om det är nån av mina kära läsare som är intresserad, annars läggs det ut på blocket.

Det är en "Hensvik" spjälsäng, en sultan "Blunda" madrass(7cm), ett spjälskydd "Kompisar"
och en kudde "Rätt start" (Köpt på Barnens hus)

     
(som vanligt, klicka för större bilder, bilderna är tagna från
IKEA)

Det är knappt använt med tanke på att under större delen av Tindra's liv,
så har hon sovit med mig. Så det är helt och inga skavanker. Vad jag kan se iaf.
(Kudden och spjälskyddet är tvättat)
Allt säljs tillsammans för 700 kr.
(Nypris på allt tillsammans låg på 1 400kr.)

Skicka ett mail om det verkar intressant, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0