Tisdag

Jag är absolut inte känslig när man ser något äckligt!
 Men igår skickade J ett klipp till mig, och jag vart kallsvettig och illamående av det.
Det va så jävla vedervärdigt äckligt! Får rysningar av det fortfarande!
Vet inte vem som är mest pervers, gubben i klippet eller J som kollar på det :p

Iaf, så gick det bra på sjukhuset idag,
kvinnan som gjorde undersökningen va super gullig mot mig,
det va över ganska så fort.  Miljoner Tack till Carolina som följde med som stöd!
Efter sjukhuset for jag in till stan och mötte upp J som skulle ha bilen,
träffade även hans stora syster så det va ju jätte trevligt.
Efter det mötte jag upp mamma, skulle följa med henne på en grej.
Va klar vid 14 tiden, då styrde jag jag  min kos ut till Birsta för att ännu en gång möta upp J och hans syster.
Så fick jag den underbart fina jackan av J =) 

Nu väntar jag bara på en ny frisyr i morgon,
ska bli spännande. tror jag ska ge henne fria händer på mitt hår.
Hmm, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0