Trött

Jag är döds trött idag!
Tindra har varit vaken flera timmar inatt. 2-3'e gången hon vaknade, låg hon och stirrade och pratade med mig tills jag vaknade, jag var mitt i någon konstig dröm så jag höll ju på att flyga i taket när jag vaknade och hade Tindra 2 cm ifrån ansiktet mitt, tok stirrandes! Någon gång senare vaknade jag av att hon satt nedanför sängen och läste, så jag tänkte att klockan va väl iaf 6.30- 7, så vi kunde ju kliva upp om hon inte ville sova mer. Men när jag väl lyckats öppna mina ögon helt så visade klockan 03.30. i samma ögonblick bestämde jag att vi skulle INTE kliva upp.
Tindra började klaga över att hon hade ont i magen, så jag sa att det blir bättre om man sover =)
Men innan hon hoppade upp i sängen så sa hon att hon måste kräkas.
Jag hade förberett med en hink, så jag sa åt henne att kräkas där. Hon laddade och spottade. haha..
Hon har fortfarande feber, 38, 5 låg den på förut.
Men hon verkar ju inte ett dugg sjuk, hon är ju spralligast än spralligast.
Och typiskt är det väl, när det är strålande sol och inte ett moln på himmelen, tempen i skuggan visar 8,5 grader.
Men jag ska trotsa och ta en liten promenad sen när skruttan ska sova.

Hoppas ni får en fantastisk Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0