Mys Söndag

Idag vid 12 for vi till pappa och Monica, skulle egentligen bara lämna bilen.
Men ni vet ju, en gång Guitar Hero slampa, alltid en Guitar Hero slampa. That's me!
Så medans pappa for och gjorde några ärenden så tog Monica med sig Tindra på en promenad till macken,
sen bakade dom bröd. Tindra tyckte nog att det va jätte roligt, för hon har pratat jätte mycket om det sen vi kom hem.
Jag själv satt ju såklart fast klistrad i soffan. Och äntligen börjar jag få till det där med 4 knappar, man ska lixom inte tänka så mycket när man spelar, man ska bara följa musiken så går fingrarna av sig själv!
Love it! Klickade hem ett guitar hero från Cdon häromdagen, pang pris tyckte jag för ett spel och 2 gitarrer.
Men sen till min stora förfäran såg jag att det va kablar till gitarrerna. Inte för att jag fattar hur man ska plugga in dom i enheten eftersom till 360'n ska ju allt vara trådlöst. eller?
Jaja, det återstår att se...

Jag och Tindra har haft en mys kväll, efter vi kom hem så tog vi en promenad bort till konsum,
köpte juice och mjölk. sen gick vi hem och gjorde lite kvälls fika, åt det jätte goda brödet Tindra bakade idag och tittade på Gossip Girl =)

Tänk att man kan älska nåt så litet så oändligt mycket!
   



 


Kommentarer
Postat av: Carro

Fina Bilder :D Syns imorron nu :D

2009-03-16 @ 17:07:51
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0