Ny frisyr

Jag älskar min nya frisyr och den nya längden! Hade inte kunnat blivit mer nöjd än vad jag är.
Och det va ett fantastiskt ställe. Det blev
Jess.
När håret blev tvättat fick jag sitta i en underbar massage stol och sedan fick jag shiatsu hårbotten massage,
otroligt underbart skönt måste jag säga! Va länge sen jag unnande mig något. (Förutom kläder och sånt)
Bokade även en ny tid på en gång, så 20'e maj ska jag dit igen då blir det klipp och slingor =)
Köpte även ett Shampo och Balsam från Kérastase som ska återfukta, ge glans och göra håret lättare att forma.

Före                                                              Efter
  




Hoppas att alla underbara får en underbar natt!

Kommentarer
Postat av: linda

vad fint åh va modig du va osm klippte av det långa håret.... men håret brukar kännas så så fräscht när man gör något så radikalt åh bara klipper av det....

2009-03-19 @ 08:59:52
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: linda ruda

blev jätte fint cicci!!

Tack för igår! snacka om TAIKON!! HAHAHAH.. KUL hade vi iaf!

Nu i dag ska jag åka tåg med alla ungar:-)

Ha en super bra dag!

Kram på er alla..

2009-03-19 @ 09:10:35
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: linda

ja jag e bara stor och tjock :) få se om man blir smalis igen hihi

2009-03-19 @ 12:49:44
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: S

Jätte fint ju...

2009-03-21 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0