Helgen

Jag brukar aldrig se vampyr filmer, för jag tycker dom är så himla eländiga och tråkiga.
Så att se Twilight fanns inte ens på världskartan!
Men så i Lördags skulle jag och J se film, va meningen att vi skulle se Fear and loathing, men så blev det inte.
J frågade om jag ville se Twilight och visst tyckte jag, varför inte, det är ju så många som har sagt att den är bra.
Och jösses, jag är kär! Jag förbannar allt och alla, över att inte jag får ha en alldeles egen super snygg vampyr!
Tänk vad underbart! Jag har funderat på att köpa vampyr tänder till J, så kan jag ju låtsas att jag har en vampyr. haha!
Åhhh, vad jag längtar tills nästa film kommer! Jag kommer bli en vampyr nörd!
Men jag är sååå kär! =)

Han är ju så snygg, så det värker i kroppen!  :p


Annars har helgen varit en orgie av Guitar Hero varvat med en massa shopping.
I Lördags va jag och Carolina ute på en shopping turné.
Hade väldigt trevligt och hittade massor med saker, bla ett par Lee och fornarina Jeans som jag älskar!

Carolina fick modella lite =)
   

Vi "Pimpade" även J's bil


Och när jag kom hem från shopping turnén
så fick jag dessa underbart vackra rosorna av J



Söndag for jag och J på en liten shopping turné,
jag va mest bitter över att J shoppade mer än mig.
Men ett par skor från Scorett blidde det för min del iaf =)
Kvällen och helgen avslutades med The Curious Case of Benjamin Button,
lite halv seg film men dock bra.

Och idag, Äntligen så hämtade jag hem mitt älskade hjärta!
Åhh som jag har saknat henne.
Det första hon sa när jag kom va, "Pappa har en ny bebis. Men jag är din bebis!"
Go hjärtat mitt!



Hoppas att alla underbara har haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0