Söndag

Trippen till Huddik idag va jätte trevlig och välbehövlig, skönt att komma ifrån stan ett tag,  
strosade omkring på Dollar i 2 timmar, tror jag att det va.
Kom dock inte hem med så mycket. Det fanns så himla mycket där, men man ska ha plats för alla saker också.
Så då vart det mest en spaning idag =)
Även att Carolina va så duktig och dokumenterade hemfärden :p

Jag längtar såå tills i morgon, när mitt hjärta kommer hem. Gud vad jag ska krama och pussa henne!
Lill trollet är verkligen mitt lilla ljus!
Som jag saknar henne!

Jag har en sån olustig känsla i kroppen. vet inte riktigt vad det är, men jag tycker inte om det.
Det är en känslostorm, men samtidigt känner jag mig så tom.
så fruktansvärt tom och utmattad!
Jag är så himla rädd att tappa kontrollen. Jag är så himla rädd att hamna i underläge.
Jag får panik!

Nä, nu ska jag se klart på Sanningens Ögonblick, sen sova..
Hoppas att alla underbara har haft en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0