Måndag

På Onsdag kl 13.30 ryker mitt hår =)
Lite pirrigt känns det..
Åt lunch med J idag, sen gick vi en sväng på stan. men efter 5 minuter började han klaga på att det va så tråkigt.
Men det va bara att härda för honom :p
Hittade en sååå otroligt fin jacka, som jag bara mååste ha!
Vart helt kär i den. J sa att jag skulle få den av honom till helgen, så det återstår att se..

Tindra gumman har gått omkring med sin Pippi docka sen vi kom hem,
och säger att pippi har magsjuka sen pekar hon på olika ställen i lägenheten och på sig själv,
där pippa har "Kräks". sen så får hon ligga i Tindras säng och sova för att hon har såå ont i magen,
också byter hon massa bajs blöjor på Pippi. go rumpan min, fantasi har hon allt =)

Nä, nu måste jag gå och titta på ännu ett ställe där pippi har kräkts.
Ha en underbar fortsättning på Måndagen!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

NÄÄÄÄÄÄÄÄJ du får inte klippa av dej ditt hår för faan..

2009-03-16 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0