Utslag

Jag vet vad det blir för folk som ska flytta in i döda gubbens lägenhet,
och det blir ett gammalt par, dom är väl i 50-60 års åldern.
Jag tackar för det, tänk om det hade blivit nån med barn eller nån "ungdom".
Snacka om irritations objekt, med tanke på att det är super lyhört här.
Så förhoppningsvis så är dom här människorna rätt så lugna.

Har även pratat med Jonas om Tindras utslag som hon får i ansiktet och på kroppen.
så vi ska beställa en tid för att göra allergi test, tänkte att vi tar alla tester som går.
Men jag tror ju att det är mögel duschen, men det kan ju även vara något annat.
det återstår att se.

Nu ska jag ta disken efter middagen, det är så skönt
jag behöver sällan tänka på vad vi ska äta till middag,
det brukar Tindra få bestämma. Gorumpa! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0