800 grader

Idag är en extrem fetto dag!
Det känns som att jag kommer spricka snart,
jag äcklas så mycket,
maten har flödat sen i Torsdags när vi va på kalas!
Igår va vi hos pappa och Monica, åt en massa massa massa.
Firade pappa igår, både farsdag och födelsedag! =)
Idag ska vi till mormor och morfar, där flödar allt med!

Usch och fy! I morgon börjar min fasta.




Den här låten spelas alltid på högsta hemma hos oss,
och i bilen! Jag älskar låten!
Och det har jag fört över på Tindra, hon ska höra låten heela tiden!
När hon inte hör den, sjunger hon den!

En fröken på dagis berättade att Tindra hade varit i lekrummet häromdagen,
hon hade stått och rockat loss och sjungt denna låt för de andra barnen :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0