Cigarett bekymmer

Häromdagen när jag handlade cigg och nåt annat, tyckte jag att det vart billigare än vanligt,
så jag tittade på kvittot och mina långa Marlboro Light kostade 48,50 kr.
Tänkte att dom hade kanske sänkt priset på just den affären, med tanke på att de har kostat 51 kr i evigheter.
Tänkte inte mer på det.. men idag när jag köpte ett paket och öppnade det, så va det som ett hål bland ciggen, som om att en fattades. jag kontroll räknade och jag kom bara till 19.
Det ska vara 20. vred och vände lite på paketet när jag ser att det står
"19 Class A cigarettes" jag blev så förvånad, och priset på detta paket va även det 48,50 kr.
Så en cigg mindre och 2,50 kr billigare kan jag nog leva med :p haha...


---
Jag tycker att ingen ska röka, röka är dumt osv osv.
Lika bra att skriva det innan hatet strömmar in om att jag
är en förespråkare för rökning ;)




Kommentarer
Postat av: Carro

haha förespråkare för rökning :D

2009-11-19 @ 09:27:39
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0