Fest

Nu har jag och Tindra fest!
Man behöver små fester såhär i höst/vinter mörkret.
Vi äter sockerkakspepparkaka, vet inte vad det heter egentligen, men ni fattar.
Dessutom ska vi se Tingeling, guuud så spännande, har bara sett den en miljon ggr :p
Egentligen hade jag velat åka till Birsta och shoppat lite idag,
men jag känner mig alldeles för fet och äcklig. så jag avstår,
det får bli en annan dag. Hade också behövt tvätta solk bilen,
den ser förjävlig ut, men jag har aldrig tvättat en bil i biltvätt förut,
så jag vet inte hur man gör riktigt. Så jag får vänta tills jag hittar nån som jag kan lura med mig..
Nån som anmäler sig frivilligt?? =)

Nää, nu ska jag återgå till filmen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0