Fotografering

Idag, eller i morse rättare sagt, skickade jag iväg Tindra till dagis.
Det va ju som sagt fotografering idag, så hon fick vara på dagis i 3 timmar ungefär.
Det gjorde henne bara gott, det är väl inte så kul att vara med mamma dygnet runt i flera dagar.
Trollet har blivit mycket bättre, men hon får stanna hemma i morgon.

Idag skulle hyresvärden börja med mitt badrum,
men tyvärr ser det likadant ut som igår, och dagen före det och dagen före det osv osv..
Gubben  som skulle fixa badrummet hade fått en tid för att operera armen eller nåt, nu i dagarna.
Såååååå inget nytt badrum för mig än.
Jag och hyresvärden kom överrens om att om inte han hittar nån omgående
som kan göra badrummet NU, så det blir klart innan jul.
så ska vi vänta tills efter jul. Vill ju gärna ha ett "helt" hem under jul.
Såå vi får se när det blir.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, ja jag fick efter ett glas vin för mig att jag skulle ringa och berätta att jag ska sövas när jag ska göra den där cellförändringsgrejen hahaha

2009-11-19 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0