Helgen

Helgen har varit dö lugn!
Lördag sov jag halva dagen, såå skönt!
Sen spenderades den hemma hos Pappa och Monica, åt gott
och spelade Guitar Hero! Så himla kul!
Fick tårta också, pappa försökte pula i mig tårta tills jag spydde ungefär :p haha..

Söndag for jag till pappa igen, han bytte en lampa som hade gått på bilen.
Det hanns även med lite Guitar Hero =)
For på McDonalds och åt, den underbara Chicken Tasty har ju kommit tillbaka.
Men gud, jag skulle inte ha ätit den. Måste ha varit någonting med den,
jag blev såå himla dålig. Det kändes som att magen höll på att vridas ut och in,
kallsvettig och yr fick jag springa på toa hela tiden.
Resten av dagen och kvällen låg jag däckat.
Hua!

Idag kommer mitt älskade hjärta hem, såå himla underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0