Hur äcklig är du?

Gjorde ett test nyss på Facebook,
"Hur äcklig är du?"

resultatet är: Du e en riktig hypokondriker!!!!

Du e en sån person som ALLTID tvättar händerna!!!
Du har fem spritflaskor i ditt hus plus en i väskan/ryggsäcken/fickan.
Du duschar nog 1-2 ggr om dan och städerskan städar 2 ggr per dag.
Dina vänner blir nästan lite förbannade på dig för din fobi. Svininfluensan är en katastrof för dig!!!


Haha, det stämmer såå bra, om man bortser från ett tidigare inlägg, med kaffet :p
Jag kan inte förstå människor som inte tvättar händerna efter att dom har varit på toa.
Det är såå himla mycket bakterier, och bajs bakterier kan vara dödliga,
fint att folk sprider det omkring sig. Inte konstigt att det finns så mycket sjukdomar överallt!
Och alla dessa ursäkter för att inte tvätta händerna när man kissar,
för killar är det "Men jag håller ju inte i den!" tjejer, "Men det kommer ju inte kiss på händerna!"

För det första, Killar, håll för guds skull i den eller sitt.
Annars skvätter det kiss lite här och var.
och för det andra, spolar man väl efter sig?
Vare sig man drar i "spolgrejen" eller trycker på en "spolgrej",
så spolar de flesta innan man har tvättat händerna.
och vad finns där då? Jo, bakterier!
Bakterier som ni sprider omkring er!
Tacka vet jag tvål och handsprit!

Jag vart så full i skratt häromdagen när jag pratade med Carolina,
jag har "värvat" Micke till att ALLTID tvätta händerna efter man har varit på toa.
Jag sa till han att det är bara äckliga människor som inte tvättar händerna efter man har varit på toa,
och nu för han den predikan vidare!  
Jag är såå stolt måste jag säga! =)

Trollet spritar/tvättar alltid sina händer,
efter dagis, efter toa, före mat
och efter vi har varit på offentliga bakterie platser!
Jag med för den delen :p



Kommentarer
Postat av: Silje

Hehe, godt det er flere som er hygieniske:) jeg har allikevel klart å fått svineinfluensaen jeg nå da.. sikkert noen som har hostet elr noe i nerheten av meg:S

2009-11-03 @ 14:11:10
URL: http://www.siljetangsveen.blogspot.com
Postat av: Evelina

Hej! Måste bara berätta en rolig sak Tindra sa när hon fick en ny fleecetröja av Gullan. Kan tyckas att det är en aning oförskämt, men när det kommer ur munnen på en 3 åring kan man inte annat än att skratta. :) Hon fick en jätte fin fleecetröja med stora blommor/rosor på. Tindra utbrister "Ful jacka, el fin jacka men fula blommor." haha! Det kommer så roliga kommntarer från henne ibland så man vet inte vad.

2009-11-03 @ 16:16:41
URL: http://ieeh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hon är ju ett charmtroll så det är svårt att hålla sig för skratt. :)



Och vet du hon blev så arg på mig när jag försökta prata bort att det inte var en buss i lådan, för hon visste minsann att det var en buss i lådan och att det var tänkt som en julklapp till henne. Smart liten unge det där.

2009-11-03 @ 19:28:02
URL: http://ieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0