Ljuva tonåren

Kom in på en massa gamla låtar på Youtube.
Låtar som man lyssnade på i tonåren, vilka minnen! =)
Hel, Ultima Thule, Völund Smed, Pluton Svea och allt vad dom heter.
Tänk alla diskussioner jag hade med Ulf om dom där låtarna/grupperna,
han tyckte att allt det där va rasistiskt skit.
Det tyckte inte jag så jag spelade musiken på högsta (så det dånade i hela nacksta),
jag tyckte inte heller att jag va rasistisk för att jag hatade mörka människor,
och gick omkring i sverige tröjor, där budskapen va klar och tydlig,
och stirrade ut mörka människor i Nacksta...  
Haha, den ljuva tonåren!




Dock så tycker jag fortfarande att musiken är en tolkningsfråga.

Kommentarer
Postat av: Lilla Vira

Dagens Vara hos Lilla Vira:



Underbart prickiga bäddset för spjälsäng från Polkadot Design för 299:- (alltid fri frakt!)



Välkommen!

2009-11-08 @ 12:24:21
URL: http://www.lillavira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0