Lyxfällan

Jag såg Lyxfällan förut, det va en kille från Sundsvall med.
Och jag visste så väl att jag har pratat med han och jag har festat med han,
men jag kunde inte placera han. det bara kröp i kroppen på mig!
För jag visste ju så väl!

Så till slut va jag tvungen att söka på hitta för att få ett efternamn,
vilken gata han bodde på såg jag ju, eftersom det va precis ovanför farmor och farfar.
Så ett efternamn dök upp, in på Facebook och kollade.
Vi hade en del gemensamma vänner, då klack det till!
Han va med på Halloween festen förra året hos Angelina och Chrille,
och för att få det bekräftat tittade jag på fotona jag tog då,
och där uppenbarade han sig!

Åhh nu kan jag sova gott inatt!
Det är så hemskt när man vet att man har träffat en människa,
men man kan inte placera vart eller när,
jag får såna krypningar i kroppen!


Förövrigt, titta vad långt hår jag hade då.
Jag saknar det lite när man ser på bilder
 


Liiiiiiiite skillnad :p
Men jag är nöjd som jag har det nu! =)


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Jag skulle dock saknade som det är nu om du skulle återgå till förut. Du var vacker förut, men vackrare nu :)

2009-11-06 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0