Nattliga aktiviteter

Vi sov på landet inatt, jag och Tindra snor mammas sängplats då,
så vi sover med Ulf :p
Men iaf, jag brukar ju ha lite konstigheter för mig när jag sover.
Ulf berättade att inatt hade jag stått på knä i sängen och hållt på å fiffla med nåt vid hans fötter.
Och jag hade världens sjukaste dröm inatt som förklarar varför jag stog på knä.

Jag drömde att jag va med min pojkvän, (som jag förövrigt inte har en aning om vem det va, såg aldrig ansiktet)
och ett gäng andra människor. Vi skulle gå och sova, och min pojkvän sa att jag skulle ligga brevid honom, för med honom kunde jag vara trygg och inget skulle hända. så jag kurade upp mig i famnen på han.
När jag plötsligt "vaknar" är jag nån helt annanstans. I en gammal volvo kombi.
Alla som vi va med va där, det va tre likadana volvo uppradade efter varandra, vid en typ återvändsgränd,
långt inne i skogen. Och jag va så arg, så himla arg, för min pojkvän lovade att jag skulle vara trygg med honom. och nu kom jag inte ens ihåg vad som hade hänt. han hade svikit mig.

Så i ilskan gick jag iväg, längs skogsvägen.
När jag hade vänt och va alldeles vid bilarna kommer det en annan bil i full fart
och gör världens tvärnit bakom mig, jag blev så himla rädd.
ännu mer rädd vart jag när tre killar i rånarluva sprang ut ur bilen och förbi mig 
med nån form av automatvapen och började skjuta hej vilt emot bilarna där alla mina vänner
och pojkvän va. så jag sprang och gömde mig under några träd som hade hängande grenar.
jag hörde hela tiden smattret ifrån deras vapen som träffade bilarna.

och jag tänkte hela tiden på att dom måste ju ha sett mig eftersom dom sprang förbi mig,
och dom kommer garanterat att se mig eftersom löven hade börjat falla ifrån träden
så det blev glipor. Så jag satte mig på huk med ryggen emot där bilarna var, 
för jag tänkte att ska jag bli skjuten så vill jag bli det i ryggen,
jag vill inte se när dom riktar sina vapen emot mig och jag ser att dom skjuter.
Så jag satt med ryggen emot och bara väntade, jag funderade på hur det skulle kännas
och om jag skulle dö på en gång..


Sen vaknade jag, tack och lov.
men jag kunde inte sluta känna den där nära döden känslan och ångesten.
och jag som har en sån dödsångest. Nej usch och fy!
Jag hoppas jag får drömma nåt trevligare inatt!
Så när jag stog på knä i sängen va nog när jag gömde mig i drömmen!
 

haha, så jävla fult! men va bara tvungen att dela med mig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0