Nej!

Nu har jag och Jonas haft en liten diskussion ang. vaccinet.
Eller ja, jag diskuterade det medans Jonas mest lyssnade, 
och sa att jag fick bestämma :p haha..
Vi eller ja, jag kom fram till att trollet får inte vaccinet idag.
Vad jag vet finns det bara ett fåtal kända fall av influensan här i Sundsvall.
Så vi avvaktar och ser om smittspridningen blir större,
då får hon vaccinera sig. Men som det är nu, så Nej!

Dessutom vet dom ju inte vad/om biverkningarna på lång sikt.
Så det här kändes som ett bra beslut,
och bara för att hon inte vaccineras idag så betyder ju inte
det att hon inte kan vaccinera sig längre fram.

Så nu är jag nöjd och lugn!  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0