Skit rädd

Igår kväll höll Tindra på att skrämma skiten ur mig!
När jag tvättar av mig sminket och gör mig klar för kvällen,
brukar jag alltid stänga toalett dörren för jag brukar föra ett sånt liv.
Så va jag klar å så, släckte lampan och gick ut.
När jag kom ut så såg jag nån komma i mörkret,
jag höll seriöst på att bajsa på mig.

För inte va väl jag berädd på att hon skulle vara uppe
och strosa omkring.
Men tydligen vart hon lika skrämd!
Go ungen! När hon är nyvaken och ska upp och kissa
är hon så ynkling och tårarna bara väntar på att få välla fram.
Så berättade hon att hon hade letat mig och att hon vart
"Skit rädd" när kaninen hade börjat dricka vatten.

Så jag frågade varför hon inte bara hade öppnat
toalett dörren. Nä men den va stängd tyckte hon.
Det är inte lätt att vara yrvaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0