Snö

Varje morgon när jag kliver upp tittar jag genom springorna på persiennerna
i sovrummet, för att se om det är vitt ute!
Idag fick jag en chock, en trauma upplevelse! Det var VITT!!
Nu börjas helvetet! Usch och fy!
Jag ska bli rik och skaffa mig ett hus i typ Thailand eller nåt,
dit man kan åka under vinter halvåret!
Som vanligt förbannar jag mamma och pappa för att dom producerade fram mig
i heeeeelt fel land!

Tindra verkar inte ha nåt bekymmer med att hon är född i fel land!
När vi åkte till dagis idag va hon helt exalterad över snön som hade kommit,
så vi skulle plocka fram hinkar och spadar, så hon kunde göra snökakor,
vi skulle göra snögubbar och åka snowracer.
Så kommer bitter mamma och säger att det måste komma mer snö.



Grattis till
Carolina som fyller ett år närmare rullator idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0