Spöken

Snart kommer min underbara lilla älskling hem!
Hon hade vägrat gå på dagis idag, så hon fick vara med Jonas på jobbet. :p
Men det tycker hon nog bara är kul!

Jag hade så himla svårt att somna igår kväll,
eller ja först somnade jag på soffan.
Vaknade vid 24-tiden men kunde inte somna om föräns vid 3-tiden.
Jag är så dum, så förra veckan kollade jag på trailern
till Paranormal Activity. Dumt dumt dumt av mig!
När man ligger och ska sova så börjar man självklart att tänka på det man har sett.
Jag som nyss har slutat tro att tjejen i The Ring ska dyka upp
i dörren, under sängen eller bakom mig när jag tvättar av mig sminket.
Nä då ska man ist börja oroa sig för knackningar på sovrumsdörren,
eller att den flyger upp, konstiga ljud eller att nåt kryper under lakanet.
Vid såna tillfällen skulle jag kunna byta ut min 160's säng emot en 90's kanske.

Jag kommer iaf aldrig se den filmen!
Marcus hade sett den härom natten, och han hade sprungit in till mamma
och väckt henne 750 ggr för att han va rädd.
Men ljudet skulle han ha på högsta så mamma hörde,
och självklart va hon tvungen att berätta om ljuden hon hade hört i filmen.
Som om att det inte räckte med att spånhuvudet jag kollade på trailern.

Jag älskade skräckfilmer förut, eller det gör jag nu med,
med det jag inte klarar av nu är spök filmer.
Jag ligger invirad 700 varv i täcket, svetten forsar och jag skakar av rädsla.
Till slut somnar jag iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0