Teoriprov

Läste på Aftonbladet om en kvinna som hade klarat sitt teoriprov,
950'e gången!
Jag skulle ju ha gett upp för länge sen!

Men däremot tycker jag, att det borde finnas en gräns på hur många prov man får göra,
för klarar man inte provet på några försök,
så kan man ju inte trafikreglerna och uppenbarligen är man inte tillräckligt
intresserad av att kunna heller. Visst många får sk. Blackouts när man ska sitta och göra ett prov,
men som jag har för mig så kan man få göra det muntligt.

För jag tycker att folk som måste göra provet ett tio tal gånger,
kommer nog bli en trafikfara.
Men iofs, alla kan ju inte vara lika skicklig som jag,
och klara både teori och uppkörning på 1'a försöket ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

För att få göra teoriprovet muntligt måste du ha dokumenterat att du har t.ex. läs och skrivsvårigheter...



Jag är en av dom som får "blackouts" bara man nämner ordet Prov, men får ändå inte göra det muntligt och kommer därför skriva mitt 4e prov när jag väl gör det.

2009-11-07 @ 14:17:23
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0