Tranbär

I förrgår hade det kommit in en snigel i våran hall.
Jag vet absolut inte hur! Men i hallen va den iaf.
Och det äckligaste va att min ena hall matta va full i snigel slem.
Snigeln åkte ut och mattan sanerades.
Med vatten, tvål och handsprit.
det är någon form av ull matta, och blöt ull luktar inte gott.

Idag va vi på utecklingssamtal,
och som vanligt är det bara positivt!

Min föda består numera av Tranbär i olika former.
Jag har fått urinvägsinfektion.. tror jag!
Det svider så in i helskotta iaf, hela tiden.
Tranbärs juice måste vara det äckligaste som finns,
köpte ett örtte äpple och tranbär.
Det va inte heller nån höjdare.
Men den är knallröd. Läckert! =)



Blir det inte bättre tills på Tisdag,
så ringer jag VC så får dom väl proppa i mig en massa tabletter.




Kommentarer
Postat av: Anonym

c-vitaminbrus eller citronvatten är också bra och enligt mig godare än tranbär. allt som är surt eller beskt. hoppas du blir bättre är inge kul med urinvägsinfektion. kul att du är tillbaka efter ditt blogguppehåll. gillar det du skriver.

2009-11-13 @ 19:01:22
Postat av: cicci

Tack, vad kul att höra =)

och tack för tipset, Tranbär smakar verkligen spya!

2009-11-14 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0