Twilight

Dagen har jag och trollet spenderat hemma hos farmor och farfar.
Jag känner mig så dum över att vi inte är där mer och hälsar på,
det uppskattas så himla mycket! Jag ska verkligen försöka att bli bättre på det!
Ett tag va vi där nästan varje dag, nu kanske det blir en gång varannan månad, om ens det.
Man vet inte hur länge man har varandra!

Läste Aftonbladet om att idag släpps biljetterna till nya Twilight filmen!
Oooh vad jag längtar tills man får vila ögonen på Edward! Hottie hottie!



Appropå inget alls,
guud vad jag älskar Takidas nya skiva!
Helt Lovely! 


                   


Kommentarer
Postat av: Jannice

Det går inte att lyssna sig less på den skivan! =) Inte nån annan för den delen heller..

2009-11-05 @ 19:25:36
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0