Vaccineras?

Idag är det "Drop in" för influensa vaccinet på BVC för Tindras månad och år kl 11.
Men jag är såå himla osäker, hela tiden hit och dit och allt möjligt!
I början va jag bombsäker på att både jag och trollet skulle vaccineras,
men nu vet jag inte alls. Har inte den blekaste aning.
På nyheterna säger dom nu, att just nu vårdas 31 personer för allvarlig form av svininfluensan,
13 av dom är  barn.
Och som jag läste nånstans så sammanlagt har ett hundra tal personer vårdats för allvarlig svininfluensa,
31% av dom är barn under 10 år. 
Och lille
Simon som det står om och pratas om på nyheterna.
Jag är så jäkla kluven!

Jag vet verkligen inte..
För tänk om hon inte vaccineras och får en allvarlig form av svininfluensan,
men tänk om hon vaccineras och får nån allvarlig biverkning.

Vid såna här tillfällen skulle jag kunna skriva över vårdnaden till Jonas,
så han fick ta såna här beslut helt själv.
För jag kan inte bestämma mig!

Jag får panik!!

Kommentarer
Postat av: linda

han hade även en muskelsjukdom, den slår hårt på folk i riskgrupperna denna influensa, kents syster har svin influensan och hon är gravid, hon har ont i lungorna och ont i lederna, hon har fått medicin och är på bättrings vägen, men det är sant som du skrev senare, man kan ju vaccinera sig om det hela börjar spåra ur, vi avvaktar just nu vi med

2009-11-03 @ 13:41:11
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0