I min lilla värld

Idag när jag vaknade hade jag en sån sprudlande glädje i kroppen.
Jag vet inte varför men hela dagen har jag varit så.. lycklig på något sätt!
Sen idag på EM kom mamma och Ulf med kina mat, och det är ju sååå gott.
men såklart kommer illamåendet och äcklet efteråt..
Tror jag ska börja med att iaf äta en riktigt frukost varje dag,
så man klarar sig resten av dagen..
För då hinner det värsta äcklet förmodligen lägga sig framåt lunch tiden,
så jag kan leva normalt resten av dagen.

Va på ica kubiken idag och handlade,
när jag stog i kassan och va i min lilla egna värld och kollade omkring,
så uppmärksammade jag en gubbe (förlåt) som höll på att packa varor, 
jag tyckte att jag kände igen han så himla mycket,
men jag fortsatte lalla i min lilla värld när jag slänger ett öga igen 
emot han och jag börjar fundera vart jag har sett han förut.
När jag kom tillbaka från mitt flummande inser jag ju att det är ju
MORFAR! Haha, snacka om att vara bäng i huvudet! :p




Kommentarer
Postat av: Lillestor

Hahah jävla dåre , du kan ju förfan bli flummig utan å röka på tex ;P..

2009-10-14 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0