Tandläkaren

En sån här "fin" docka får man när man är duktig hos tandläkaren



uppenbarligen så va Tindra duktig =)
Jag är såå stolt, dock tog det väl en 20-25 min innan hon öppnade munnen.
Hon hade jätte fina vita tänder, och alla 20 var på plats.
Tandvärken berodde troligast på att Tindra gnisslar tänder
såå fruktansvärt mycket när hon sover.
Dessutom hade hon fått lite "Napp tänder" så vi får försöka trappa ner
på användandet.
Tandläkaren vart så fascinerad över Tindras bruna ögon
och lockiga hår, hon tyckte att trollet va såå himla söt =)


Ja självklart va jag tvungen att muta Tindra,
så jag måste ringa Angelina och höra om Tindra
kan få ta sig en liten ridtur i helgen :p

Och när man har varit duktig får man äta mums


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Cicci, vet du vad? - Neee?



Du var på "Oxid" i Sundsvall 2005-03-25 när dom hade tema påskparty :)



Satt och kollade igenom gamla Oxid/Sinners-filmer och där kom du visst upp detta datum. Haha! ;)

2009-10-22 @ 17:11:18
Postat av: Cicci

Haha, jasså? Ja jag va ju alltid där, och oftast hamnade jag på en massa foton :p

2009-10-22 @ 17:31:01
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Momma

Så duktig mormors jänta är.

2009-10-22 @ 21:40:33
Postat av: Frida

Tack :D

2009-10-23 @ 09:44:21
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0