Telefon jävel

Jag HATAR min telefon jävel så himla mycket!
Jag blir så arg så jag skulle kunna gråta!!
Det går inte att mobilblogga och det går INTE att föra över bilderna till datorn från tlf!
Jag blir så jävla arg!!!
Funderar STARKT på att sälja fanskapet, och köpa mig en ny!
Nån som är intresserad av en lila samsung U- nånting?
Jag vill ha min rosa lovely Ericsson!!

Jag vill verkligen inte ha den!!!
Undrar om jag fortfarande har kvar ångerrätt på den!

Har iaf varit och ridit med Angelina idag,
det va sååå underbart!
Nu va det länge sen jag red!
Nångång ska jag skaffa mig en egen häst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

30 dagar har man på mobiler som allt annat...å om dom säger att dom ska ge dejtillbaka mindre för att dom måste tömma den så e de skitsnack...

2009-10-18 @ 10:46:10
Postat av: Madde

De är iallafall ingen ångerrätt på mobiler på elgiganten.

Fick nyss sälja min sprillans på tradera för att jag ångrade mig!!

2009-10-18 @ 19:07:36
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är den använd så är det ingen ångerrätt eftersom butiken inte får sälja använda telefoner till någon annan, obruten förpackning är det som gäller tyvärr..

2009-10-19 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0