Getingstick

Nu vet jag inte om detta kommer att visas,
eftersom Blogg.se har krånglat ett tag nu!
Men jag provar =)

Idag har jag och gumman varit ute hela dagen i det otroligt underbara vädret!
Har blåst en massa bumlings- såpbubblor, gjorde även rök bubblor som Tindra tyckte va skit roligt.
Va även på en promenix med Trollet och mamma i 2 timmar ungefär,
kan ju säga att jag höll på att dö där ett tag :p
Nu ska fläsket bort!

Sen så i morse vart mitt älskade lilla hjärta
stucken av en geting, när hon fikade!
Först sa hon att hon stack sig, men jag tyckte det va omöjligt eftersom,
som sagt, hon fikade. Men jag frågade vart och hon pekade lite överallt,
så jag tänkte att det va väl hypokondriker Tindra som talade.
Men sen sa hon en gång till att hon stack sig och att det sved,
för att i nästa sekund skrika "DEEEET GÖÖR SKIIIT OONT!!!"
Så jag gick fram till henne och kollade, då låg det en geting nedanför henne på golvet,
och tummen hennes hade blivit dubbel så stor!
Som tur va satt inte gadden kvar, och det slutade att gör ont efter en liten stund!
Min lilla älskade troll unge!

Nu är jag dö trött, ögonen går i kors och det är säkert 100 stavfel,
så det blir till att krypa ned bredvid trollet och läsa nån kärringtidning!
Eller en cigg blir det nog först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0