Lilla Rory

Häromdagen köpte jag mig ett par svarta Uggs,
Tindra ville också ha sånna.
Så idag va vi till Birsta och köpte ett par rosa Uggs!
Och gud så glad hon blev =)

Men inte lika glad som när vi va och hämtade hennes Rorri,
eller om det stavas Rory.
Den heter ju efter ett barnprogram och där stavas det Rorri.
Men jag tycker bättre om Rory, och eftersom att jag är den skrivkunniga av oss,
så bestämmer jag det :p

Tindras alldeles egna lilla kanin! Jag är så glad över att Tindra är så snäll mot djur, hon är så himla gullig. Med lilla Rory här klappar hon, pratar med han och ger han hö hela tiden. Det är så nyttigt för barn av växa upp med djur, om de nu är snälla med djuren vill säga, barnen lär sig så himla mycket av att ta hand om en annan levande varelse.


Kommentarer
Postat av: Peppe

Söt liten kanin:)

2009-09-26 @ 17:51:42
Postat av: Carina

Hej!

Lycka till med sötisen.

2009-09-26 @ 22:11:55
URL: http://cara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0