Ny bil

Va och lämnade Tindra på dagis för en stund sen,
hon ville verkligen inte att jag skulle gå och jag kände inte för att gå heller.
Hon ska ju till Jonas idag, och denna helg kommer kännas som en evighet,
och jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket!
Vissa helger är helt enkelt jobbigare än andra när hon åker till han.
Jag längtar så himla mycket tills på måndag när jag får hämta hem henne,
gud vad jag ska pussa på min lilla skönhet!

Helgen kommer jag tillbringa borta på skönsmon,
det kommer väl bli ett och ett annat glas vin kan jag tänka mig.
Mumsigt!

Idag ska jag förmodligen följa med pappa och titta på en ny bil.
Jag måste följa med och se så att han inte köper en röd bil.
det är inte pappa! Så förra helgen gjorde jag klart för honom,
att jag förbjuder han att köpa en röd bil!
Jag hotade med att repa bilen så han va tvungen att lacka om den
till en annan färg :p
Pappa ska ha silver eller grå! Det räcker med att han ska ha en sedan,
och inte en kombi som han alltid har haft! Det räcker med ett byte! =)

Nää, nu måste jag snabba mig!
Han kommer om 10-20 min, och jag har inte ens duschat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0