Skit dag!

Idag är inte min dag!
(Detta är enbart en massa gnäll, så vill du slippa det, så läs inte!)

Fick tillbaka min symaskin igår, som har legat hemma hos Jonas sen jag flyttade.
Det tog bara 2 år och 4 månader från att jag flyttade tills jag fick den,
och vad visar det sig. det saknas hur mycket grejer som hellst, och trådrullepinnen är av!
Och går inte att få dit på något sätt!

Dessutom orkar jag inte bo kvar här.
Jag älskar min lägenhet, jag tycker att jag har den finaste lägenheten i världen.
Men jag orkar inte med grannjävlarna, dom går mig på nerverna!
Ovanför här spelas det musik, HELA jävla tiden, michael jackson för att vara exakt,
och basen på högsta jävla nivå som går. det dånar i hela lägenheten.
och sonen i lägenheten snett ovanför har sitt sovrum ovanför mitt,
och han har aldrig heller hört om "Spela lagom" där är det nån form av trance, dunka dunka musik.
Med basen även på högsta hos honom.
och av nån jävla anledning så när den ena börjar spela så ska den andra också spela.
Jag kan nästan se ljudvågorna nere hos mig. Jag hör för fan inte min egen radio!
Och det här är ett trähus, noll ljudisolering, så jag hör låtarna deras lika väl som om jag skulle spela dom!
Och det är ÖVERALLT!!! Jag blir fullständigt tokig!!

Och det bästa av allt idag är att mina framtidsdrömmar,
fullständigt krossades så jävla hårt och brutalt.
På en jävla sekund!

Sen kan jag även meddela att fröken Cecilia är singel.. Igen!
För nu är jag så jävla less på alla små tjafs, alla diskussioner, ALLT!!
Det får vara bra nu! Skulle kunna skriva 1 000 sidor om alla fel i vårat förhållande.
Men jag har lagt ner FÖR mycket tid och energi på oss.
Det är som sagt bra nu.. Punkt!

Jag skulle vilja lägga mig i fosterställning på golvet och gråta tills allt runtomkring
mig har löst sig!
Men skam den som ger sig! Efter regn kommer alltid solsken!
Och som tur är har jag min solstråle i livet, min underbara Tindra!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu hör jag att du behöver en dejt med mig snarast !

2009-09-08 @ 18:59:11
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0