Sjukhuset

Igår fick jag en sån fruktansvärd värk i magen så jag kräktes till slut, vilket är mindre trevligt.
Jag hatar att kräkas, det är det absolut värsta och äckligaste jag vet.
Och värken strålar ner i benen så jag kan knappt gå och jag blöder som aldrig förr.
Så efter mycket velande ringde jag till Gyn förut, pratade med världens suraste kärring
men det slutade med att jag fick en tid strax efter 11 idag.

Jag förstår inte att såna där kärringar får sitta i telefon,
det kändes precis som att hon inte trodde mig och skulle propsa på att jag hade gjort nåt väldigt ansträngade,
och att det är därför det har blivit så här.
Hon lyssnade verkligen inte på när jag sa att jag har ju inte gjort det, och hon sa åt mig att ta värktabletter även fast jag sa flera gånger att jag har gjort det men det hjälper knappt i 5 min osv.
Jag kände bara att jag ville stoppa in handen i telefon och strypa haggan.
Det ska mycket till innan jag ens erkänner för nån att jag har ont, och ringer jag sjukhuset då är det verkligen illa. Så blir man bemött av en sån där jävla kärring!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0