Babbel

Igår när Johan kom hit va han skit lycklig, han hade då fått hem sitt älskade efterlängtade Motörhead vin.
Han fick tag på den siiiista lådan i heeela väääärlden, fick jag höra ett ex antal gånger.
Han stormade in och sa att nu ska vi dricka vin med iver i blicken, jag avböjde vänligt eftersom det är äckel röd vin *kräk*.
Men han tog sig ett glas. Han satt hela tiden och påpekade om hur underbaaart gott det va.
Dock satt han och smutta på det där glaset hela kvällen. (rätt så litet glas) 
Jag misstänker starkt att det smakar som röd vin brukar göra :p
Han är så gullig min Darling så jag måste nypa han i kinderna, man kan inte annat än älska han :D  




Idag har jag ägnat dagen åt att tvätta, slå in julklappar och städa lite.
Har lyckats få ihop 25 Julklappar, men det är två jag inte har köpt.
Fast då blir det 27, det är ojämnt. Ojämna tal funkar inte, då kryper det i kroppen på mig.
Såå, antingen skippar jag en eller köper en extra. Den som lever får se =)

 

Har ett supersött papper



Har köpt en jätte gullig tunika till Tindra som hon ska få på Julaftonsmorgon,
eftersom jag hade tänkt att hon ska ha den på sig på Julafton.
Lite mormor style över den! =)




Nu blir det en cigg.
sen ska jag fundera över mitt i-landsproblem.
Vad jag ska göra till Desperate Housewives,
Hallonmilkshake, marängsviss eller mumsa clementiner.
Åhh jag kan inte bestämma mig.. Lär väl sluta med att det inte blir nåt alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0