Dans o Mandariner

Idag känns magen betydligt bättre, kom ju på det att jag kan INTE äta mandariner.
Att jag aldrig lär mig. Får ju världens magknip och blir super spänd och uppblåst.
Men tack o lov är det bättre idag, så nu har jag nyss fikat lite =)

Har funderat ett tag på att anmäla Tindra till nån dans kurs el. liknande.
Hon har ju sååå mycket energi och hon ÄLSKAR ju verkligen att dansa,
dock har jag dragit ut på det eftersom jag vet hur blyg hon blir bland nya människor.
Men då fick jag reda på att en flicka på hennes dagis ska börja på dans.

Så alldeles nyss ringde mamma o sa att Tindra kan få det i Julklapp av henne o Ulf,
så nu har jag varit inne på hemsidan och anmält Tindra =)
Ulf hade ringt o pratat med dom, så det fanns platser kvar så hon borde ju komma med.
Skojsigt för Skruttan =)

Måste väl ringa pappa hennes o informera han om att han isf,
kommer få följa med Tindra på dans varannan söndag.
Förmodligen kommer väl han tycka att det är kul, han har ju själv tävlingsdansat.
Så Skruttan går i pappas fotspår, jag själv har taktkänsla som ett kylskåp :p

Kommentarer
Postat av: mia

Ååååh vad kul, Siddis kommer jubla! Å vad glad JAG blir, nu slipper ja ju va nervös för om hon kommer våga prata me nån, för jag gissar att tjejerna kommer bli varm i kläderna rätt fort ;)



JIPPI!!!

2010-12-15 @ 12:01:54
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0