Ett nytt år, ett nytt liv

I morgon är det ett nytt år, ett år som ska bli bättre än detta år.
Det här året började med elände, en lång djup depression, sorg och massor med tårar,
frustration och ilska. Ja allt som va negativt.
Bit efter bit ramlade bort från mig, en trasig människa blev kvar.
Det kommande året ska bitarna falla på plats igen, jag ska bli en hel människa, en glad och lycklig människa rakt igenom. Det jag ser fram emot mest, det är att jag äntligen ska få gå å prata med nån.
Jag tror att det kommer hjälpa mig mycket.
Dessutom har jag o Johan kommit fram till att båda ska försöka skärpa sig på vissa grejer,
onödiga grejer som leder till onödigt bråk.

Fast nu de två sista veckorna på detta år, har varit super bra.
Allt som jag oroade mig över, fixade sig.
Skola, pengar och bil. Och som sagt att jag tog tag i att jag ska få gå å prata med nån.

Och det som känns fantastiskt roligt det är att jag och Johan har firat Jul tillsammans, och att vi ska fira nyår.
Att vi är vänner, tillsammans och med varandra, det känns så bra!
De andra jul och nyåren har varit elände bara, det har varit bråk och vi har gjort slut.
Vilket givetvist har påverkat mitt humör gentemot andra. 
Men nu, ALLT känns underbart!

Det kommande året kan bara bli bättre, under detta år har jag slagit i botten så många gånger.
Nu är det upp upp upp, hela vägen, rakt upp!

Jag vill avsluta med att Tacka alla som har ställt upp på mig, både på det ena och andra sättet.
Jag kan verka otacksam, men det är jag verkligen INTE. Varenda liten grej är jag så fruktansvärt Tacksam över, jag är kass på att visa det. Men jag är så glad över att jag har så fantastiska, hjälpsamma och snälla människor omkring mig.
Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är =)
All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0