Liket lever!

Färgade som sagt håret igår.
Här är för, under o efter bilder =)

  

Liket lever (taget alldeles nyss)



Tindra fick även för sig att vi skulle knäppa kort igår, jag ställde motvilligt upp.
Men hade hon fått bestämt hade det blivit 1000 bilder ungefär :p





Vi är ju bara för snygga! :p


Nu blir det duschen, ska åka med Mamma och Ööööölf till Birsta idag.
Skruttan skulle absolut på dagis idag, för hon ville vara med o äta Jullunch,
så jag hämtar henne vid 11.30-12 tiden nåt. Sen så, Biiiiiiirsta here we come! :D

Känner mig förövrigt ovanligt pigg och glad idag, trots att jag somnade vid 2-tiden inatt.
Tindra väckte mig med att skälla på mig i morse för att jag inte stängde av väckarklockan,
så hon gick och hämtade den (när det hade ringt ca 5 ggr) och stängde av den.
(Har förövrigt Ebba Grön - Ung o Kåt, som väckning :p haha...)
Då va det lika bra att kliva upp, annars hade vi sovit över :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0