Panik!!!

Gud vilken jävla ångest och panik jag har, jag vill lägga mig ner o gråta.
Allt är åt helvete just nu, känns det som.

Fan också, hitta en lägenhet som passar är inte det lättaste,
och hittar man nån ja då kommer min lilla uppförsbacke och kraschar allt.
MittHem är det sjukt långa köer på.
Deras 3'or på Skönsmon är annars i samma prisklass (lite billigare) som min 2'a, vilket passar ypperligt.
Visst det är lika dyrt, men då har jag ändå ett extra rum, Tindras rum.
Känns inte lika bortkastat då.

Dessutom väntar jag hela tiden på dödsdomen.
Att mamma ska ringa o säga att hon ska ha tillbaka bilen.
Jag får panik. Jag klarar mig inte utan bil.
Har man en gång haft bil, så klarar man sig inte utan.
Spciellt inte nu på vintern. Det är ju svinkallt hela tiden.
Jag har ju som sagt absolut inte råd att köpa o äga en bil.

Så för att få råd OCH kunna leva,
funderar jag starkt på att skita i att börja i skolan.
Det kommer inte gå ihop ekonomiskt.
Så ist, måste jag verkligen försöka hitta mig ett jobb,
vad som hellst.
Synd att hotellet är så jävla fucked up, så man aldrig får jobba, trivs ju där.

Det gör mig så jävla ledsen!
Jag vill verkligen börja plugga, jag vill verkligen få mig en utbildning.
Jag är sjukt peppad!  
Men givetvist när det gäller mig, ska allt skita sig!!

Nu ska jag hämta Skruttan sen ska vi bege oss till landet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0