Shop 'til you drop!

Åkte till Birsta idag, så jag va där vid halv 11 tiden.
Kom hem för en stund sen. Jag tycker egentligen inte om att gå själv,
men idag va det huur underbart som hellst. Gick och strosade på i min takt,
samtidigt som påsarna bara blev mer o mer, tyngre o tyngre.

Till slut domnade mina armar bort och jag kunde verkligen inte bära en kasse till.
Synd tycker jag. Skulle ha haft med mig nån stark människa som kunde bära alla mina påsar.

Jag ÄLSKAR verkligen att shoppa, som jag har nämnt 100 000 ggr tidigare :p
Jag är på världens bästa lyckligatse humör. Idag leker livet! =)

Gick ut o rökte där emellan, och jag hittade inte min tlf.
Den fanns inte. Jag fick lite smått panik. Men min shopping lycka var större,
så jag sket i tlf. Shit happens tänkte jag om jag hade tappat den eller om nån skulle ha grävt i fickan min och snott den. Men den låg så fint och väntade på sätet i bilen.

Åkte förbi Johan på jobbet och tog en rök innan jag åkte hem, och jag tror nästan han är lika nyfiken som mig.
Han hade svårt att hålla sig från att glutta in i bilen :p
Eller nää, han är långt ifrån lika nyfiken som mig. Hade det varit jag, hade jag hoppat in i bilen, låst och slite upp alla grejer för att se om och vad som hade varit till mig.
Nu ska jag gömma alla påsar, röka och sen hämta skruttan.


Måste nog även försöka tigga till mig en massage av Älskling ikväll,
ryggen min håller på att gå av.


(Åhh vad jag vill lägga ut bilder på allt jag har köpt känner jag.. men det vore inte särskilt bra :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0