Birsta

Idag har jag, Trollet och mamma varit och härjat i Birsta.
Fick med mig lite smått och gott hem, köpte även en liten present till Angelinas lilla Wilma,
får hoppas att hon inte läser det här nu då, men jag köpte en super söt mumin body.
Tog fram en body som jag tyckte va sååååå himla liten och söt,
tittade på storleken och det va 86, inte så värst liten med andra ord, så jag tog fram en ny som va pytte liten,
70 visade den :p så efter mycket hit o dit så blev det en i stlk 56.
sååå himla liten och söt! Tänkte hälsa på dom ikväll, men då va dom på sjukhuset,
så vi får hoppas att dom kommer hem i morgon så vi får besöka dom.
Jag vill se lill bebisen =)

Även att äntligen införskaffade jag mig ett par nya byxor,
alla byxor jag har hänger som påsar bara.
Så det blev ett par nya svarta jeans.
dom jag har är storlek 36.
Jag testade ett par 34, men dom satt löst i midjan.
Så jag fick köpa ett par byxor i 32, med extra långa ben!
Jag kan inte fatta det, jag har storlek 32 i byxor!
Haha, happy happy!

Ikväll tänkte jag även färga håret,
så då får man stå ut med mamma gnäll om spilld färg.
Men men, hon får lära sig leva med det :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0