Den eviga väntan

Men jag tror jag dör av tristess!
Och väntan, den jävla väntan som gör så jag kan spricka av irritation.
Har en del saker att göra idag, betydligt bättre saker än at sitta och vänta på nån idiot.
Funderar starkt på att skriva en lite smått otrevlig lapp och sätta upp på dörren.
Jag hatar folk som in passar tiden! Jag verkligen HATAR!
Och innan nån kommenterar, "Ja men du är aldrig i tid"
Men nää, det är jag och jag behöver inte vänta på mig själv,
så jag är ett undantag. ;)

I min tråkighet satt jag och kollade runt på en massa massa bloggar,
som jag aldrig varit inne på. Tex Kissie eller vad hon heter.
Vad kan man säga? Vilken patetisk lite krake.
Sen där där Bobby nånting, kändisfrisör.
Hur han ser ut! Det är ju synd om människan,  det ser ut som att läpparna hans kommer sprängas vilken sekund som hellst, och det extremt strama skinnet i ansiktet kommer nog snart att spricka.
Varför ska man extrema till utseendet sitt?
Jag vet att när jag blir äldre kommer jag operera mig och botoxa mig,
men aldrig att jag skulle låta det gå till en sån där överdrift.
Undra vad såna människor tänker när dom ser sig i spegeln?
Undrar verkligen om dom tycker att dom är snygg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0