Tindra

Tindra kan skriva "Tindra" på datorn.
Hon får egentligen inte sitta vid datorn, men när jag vänder ryggen till
brukar hon passa på att sätta sig och klicka på allt möjligt, om jag har glömt att stänga
igen den.
Men nu när man tittar står det "TINDRA" lite överallt :p
Då har jag inte mage att säga åt henne, för hon är ju faktiskt jätte duktig.
Dessutom märkte jag en grej idag, hon kan höger och vänster.

Ikväll är det andra natten Tindra sover utan välling,
igår somnade hon vid 21 tiden.
Och ikväll, vet jag inte än. Hörde henne alldeles nyss.
Jag är kluven till vällingen, jag tycker att välling är super bra,
det är så mycket av allt barn behöver så det borde nästan vara obligatoriskt för barn att dricka det,
och det går oftast ner när dom är sjuk också.  
MEN! De senaste månaderna har hon bara velat haft välling för att ha det,
det är ytterst sällan hon har druckit. Hon ska bara ha flaskan där,
och jag förstår ju att det är en vana för henne. Sen hon kom ut ifrån min mage har hon haft flaska.
Inte så lätt att bara ta bort den efter 3½ år.
Men jag förberedde henne innan, med att varje dag påpeka att det vart mindre och mindre välling kvar,
och att det va slut sen. De gångerna vi har varit på affären har jag "glömt" att köpa välling.

Så vi får se hur det hela slutar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0